Întrebări frecvente
În cât timp ajunge comanda?
Termenul de livrare este de la 24 de ore la 5 zile lucratoare. Dacă o comandă conține produse cu termene de livrare diferite, livrarea se va face în funcție de termenul cel mai îndelungat. Livrarea nu poate fi fracționată.
În general, exceptând perioadele foarte aglomerate, dacă o comandă se înregistrează de luni până vineri până la ora 13, este procesată în acceași zi și ajunge la destinație următoarele 1-2 zile, inclusiv sâmbăta pentru localitățile în care curierii fac livrări și în weekend.
Dacă o comandă se înregistrează după ora 13 de luni până vineri, este procesată în prima zi lucrătoare și ajunge la destinație în următoarele două zile lucrătoare.
În general, exceptând perioadele foarte aglomerate, dacă o comandă se înregistrează de luni până vineri până la ora 13, este procesată în acceași zi și ajunge la destinație următoarele 1-2 zile, inclusiv sâmbăta pentru localitățile în care curierii fac livrări și în weekend.
Dacă o comandă se înregistrează după ora 13 de luni până vineri, este procesată în prima zi lucrătoare și ajunge la destinație în următoarele două zile lucrătoare.
Pot ridica produsul personal?
Da, poți ridica produsul personal de la sediul nostru din Ploiești, Prahova, Str. Nucilor nr. 28, cu telefon în prealabil.
Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
După ce comanda este confirmată, nu se poate adauga alt produs decât prin crearea unei comenzi noi.
Cum pot returna un produs?
Te rugăm să ne contactezi prin email la office@arianaevents.ro sau prin whatsapp!
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
În cazul în care returul este acceptat pentru că vina aparține producătorului, clientul trebuie să returneze produsul la adresa noastră din Ploiești, Str. Nucilor nr. 28, cheltuielile de transport fiind suportate de Ariana Events SRL.
În maximum 2 săptămâni de la primirea coletului returnat, Ariana Events SRL va returna contravaloarea produsului direct în contul bancar al clientului.
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
În cazul în care returul este acceptat pentru că vina aparține producătorului, clientul trebuie să returneze produsul la adresa noastră din Ploiești, Str. Nucilor nr. 28, cheltuielile de transport fiind suportate de Ariana Events SRL.
În maximum 2 săptămâni de la primirea coletului returnat, Ariana Events SRL va returna contravaloarea produsului direct în contul bancar al clientului.
Am nevoie de comandă acum. Pot plăti mai mult să o primesc mai repede?
Acest serviciu este disponibil doar în Ploiești sau împrejurimi, cu ridicare personală de la sediul nostru.
Te rugăm să ne contactezi pe office@arianaevents.ro sau pe whatsapp pentru mai multe detalii.
Te rugăm să ne contactezi pe office@arianaevents.ro sau pe whatsapp pentru mai multe detalii.
Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pe office@arianaevents.ro sau pe wahtsapp pentru mai multe detalii.
Te rugăm să ne contactezi pe office@arianaevents.ro sau pe wahtsapp pentru mai multe detalii.
Nu am destul loc să scriu în casuța de personalizare. Ce pot face?
În anumite situații și pe anumite produse se poate extinde spațiul cu câteva caractere. Trimite-ne un email la office@arianaevents.ro sau un mesaj pe whatsapp si verificăm ce se poate face.
Comanda a ajuns, însă conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme. Trimite-ne toate detaliile pe office@arianaevents.ro sau pe whatsapp și vom încerca să găsim o soluție.
Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.
Da, facturile sunt puse fizic în colete, însă dacă se dorește a nu fi puse în colet, se poate rezolva.
Noi trimitem facturile și în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.
Noi trimitem facturile și în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.
Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont?
Da, pe www.arianaevents.ro se pot face comenzi și fără cont. Completează toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată cu succes.
Totuși, îți recomandăm crearea unui cont pentru a ușura procesul de comandă pe viitor.
Totuși, îți recomandăm crearea unui cont pentru a ușura procesul de comandă pe viitor.